Συνέντευξη στο «Ράδιο Πόλις»

Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Η ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΥΒΑ ΚΑΙ Ο "ΣΤΟΧΟΣ ΖΩΗΣ"
Την ερχόμενη Πέμπτη συγκεκριμένα, στις 28 Μαΐου 2015 και ώρα 7:00 μ.μ., θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση του βιβλίου της Μαρίας Καλύβα στην Λάρισα στο Χατζηγιάννειο Δημοτικό Πνευματικό Κέντρο.
Ποια είναι όμως η Μαρία Καλύβα; Ας την γνωρίσουμε με μια συνέντευξη που έδωσε στο Ράδιο Πόλις 99,4 που υποστηρίζει την συγκεκριμένη παρουσίαση του βιβλίου.
Κυρία Καλύβα, καλησπέρα!
Καλησπέρα και σε εσάς!
Πριν μιλήσουμε για το βιβλίο σας, θα θέλατε να μας πείτε λίγα λόγια για εσάς;
Φυσικά. Ονομάζομαι Καλύβα Μαρία και γεννήθηκα στα Τρίκαλα Θεσσαλίας. Είμαι απόφοιτος της σχολής Βιομηχανικής Πληροφορικής Καβάλας. Στο παρελθόν, εργάστηκα ως εκπαιδευτικός, ως προγραμματίστρια ηλεκτρονικών υπολογιστών και ως υπεύθυνη μηχανογράφησης. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, ασχολούμαι αποκλειστικά και μόνο με τη συγγραφή. Το παρόν μυθιστόρημα είναι το πρώτο μου συγγραφικό έργο.
Μάλιστα. Ποιος είναι ο τίτλος του βιβλίου σας;
Ο τίτλος του βιβλίου μου είναι: Στόχος ζωής, η ζωή και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Σμίλη.
Και πότε κυκλοφόρησε;
Κυκλοφόρησε πριν ενάμιση περίπου μήνα.
Ποιος ή ποια είναι η ηρωίδα;
Η ηρωίδα του βιβλίου μου είναι η Μελίνα. Μία εικοσιπεντάχρονη, δυναμική και αισιόδοξη κοπέλα. Που ενώ το μέλλον μπροστά της θα έπρεπε να διαφαίνεται λαμπρό, ένα ψυχικό νόσημα, οι κρίσεις πανικού, κάνει την καθημερινότητά της αβάσταχτη και τη ζωή της σχεδόν ανυπόφορη.
Κρίσεις πανικούς, λοιπόν. Η Μελίνα, είναι από εκείνους τους ανθρώπους που στο τέλος εγκαταλείπουν το αγώνα;
Καμία σχέση. Η Μελίνα δεν παραιτείται, δεν εγκαταλείπει την προσπάθεια να γιατρευτεί, παλεύει να σταθεί στα πόδια της, να πραγματοποιήσει τα όνειρά της, να κερδίσει τη ζωή της.
Ποιος ο ρόλος του οικογενειακού και του φιλικού της περιβάλλοντος;
Τόσο η οικογένειά της, όσο και η φίλη της Αγγελική, είναι σύμμαχοι και συμπαραστάτες της σε αυτόν τον αγώνα. Είναι πάντα δίπλα της, διακριτικά, υποστηρικτικά χωρίς να την πιέζουν. Έτσι ακριβώς όπως όλοι οι γονείς και οι φίλοι θα έπρεπε να είναι.
Πρόκειται όντως για ένα κοινωνικό μυθιστόρημα ή για μία αυτοβιογραφία;
Είναι μυθιστόρημα. Η Μελίνα, δεν είναι καν υπαρκτό πρόσωπο. Αυτά που βιώνει όμως, είναι πέρα για πέρα αληθινά. Δίχως την παραμικρή δόση υπερβολής.
Εσάς, ως άνθρωπο, σας επηρέασε η ιστορία της Μελίνας;
Μου άλλαξε τη ζωή. Μέχρι πρότινος, ήμουν πεπεισμένη ότι επέλεξα εγώ την ηρωίδα μου για να δείξω στον αναγνώστη μία άλλη πτυχή της ζωής μέσω των απόκρυφων πτυχών του χαρακτήρα της, όμως, διαπίστωσα πως επέλεξε εκείνη εμένα για να μου δείξει την «περιβόητη» άλλη πτυχή της ζωής μέσω των δικών μου άγνωστων πτυχών.
Στην πόλη μας, τη Λάρισα, θα γίνει κάποια βιβλιοπαρουσίαση και πότε;
Στόχος μου είναι να ταξιδέψει το βιβλίο μου σε όλη την Ελλάδα. Σε κάθε απομακρυσμένη γωνιά της. Ήδη, πραγματοποιήθηκαν τρεις παρουσιάσεις. Στα Τρίκαλα, την Καρδίτσα και την Καλαμπάκα. Η Λάρισα, είναι ο επόμενος σταθμός. Την ερχόμενη Πέμπτη συγκεκριμένα, στις 28 Μαΐου 2015 και ώρα 7:00 μ.μ., θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση του βιβλίου μου στην πόλη σας στο Χατζηγιάννειο Δημοτικό Πνευματικό Κέντρο.
(Στο σημείο αυτό, θα ήθελα να ευχαριστήσω την κα Γιαννακού Μαρία, την κα Έρη Καλογεροπούλου τον κο Ανδρέα Γιουρμετάκη και βέβαια το Ράδιο Πόλις 99,4 που με μεγάλη προθυμία δέχτηκαν να με βοηθήσουν).
Από μπορούμε να προμηθευτούμε το βιβλίο σας;
Διατίθεται από όλα τα βιβλιοπωλεία της εκάστοτε τοπικής αγοράς και από αρκετά ηλεκτρονικά καταστήματα του διαδικτύου.
Κυρία Καλύβα, σας ευχαριστούμε για τη συνέντευξη που μας παραχωρήσατε.
Και εγώ σας ευχαριστώ. που υποστηρίζεται το βιβλίο μου.


Πηγή:http://www.radiopolis.gr/faces/790-i-maria-kalyva-kai-o-stoxos-zois



Share This Post

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου