7η παρουσίαση του βιβλίου μου στον Βόλο 01/07/2015

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015



Με τις «αποσκευές» μου γεμάτες επέστρεψα από το Βόλο!

Χθες, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η έβδομη παρουσίαση του βιβλίου μου «Στόχος ζωής, η ζωή» στο κατάστημα Public  του Βόλου. Και χρησιμοποιώ τον όρο αυτό για δύο λόγους.  Γιατί παρά τις αντιξοότητες, υπήρξαν άνθρωποι που παραμέρισαν αυτά που τους  απασχολούσαν και ήρθαν να στηρίξουν την προσπάθεια μου και να δώσουν μαζί μου ένα ηχηρό μήνυμα: «Με ή χωρίς το ευρώ, η ζωή, συνεχίζεται…». Αλλά και για έναν άλλο λόγο, για εμένα, εξίσου σημαντικό. Γιατί ξεκίνησα την παρουσίαση του βιβλίου μου ως «άγνωστη» και ολοκλήρωσα τα όσο είχα να πω ως «φίλη».
Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου που αγκαλιάσατε το βιβλίο μου και εμένα.
Ευχαριστώ όλους εσάς, τον κάθε ένα χωριστά.
Τον κο Σωτήρη Πολύζο για την όλη υποστήριξη, την κα Μαίρη Γαβαλά για τα συγκινητικά της λόγια, την κα Ντένια Αλεξοπούλου γιατί από την πρώτη στιγμή της γνωριμίας μας, έγινε  σύμμαχός μου. Με τον τρόπο της, δεν άφησε τους δρόμους μας να παραμείνουν παράλληλοι. Δεν τους ευχαριστώ όμως μόνο για αυτούς τους τρεις λόγους, αλλά και για άλλους χίλιους τρεις.

Θα ήταν όμως παράληψη σημαντική να μην ευχαριστήσω και τους ανθρώπους που εργάζονται στο κατάστημα Public για τον όμορφο χώρο που μου παραχωρήσανε και για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου.

Να είσαστε όλοι καλά!

Υ.Γ. Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετική με το βιβλίο μου, μπορείτε να απευθυνθείτε στο κατάστημα όπου και βρήκε στέγη.


Share This Post

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου